Masiva

3 Ekim 2014 Cuma

Yıldızlar

Gökyüzünde ki her bir yıldızlar diyorum. Nereye gidersek gidelim hep bizimleler gibi.
 Biz öyle zannetsekte bizi takip ediyor. 
 Ya geçmişimiz? 
Onunda hep beni takip ettiğini biliyorum. 
Ya oda anımsadıklarımdan biriyse.
Gözümü her çeviriğimde ayrı bir anı ile karşılaşıyordum.
 Kalbim yerinden sökülecek kadar acısada
bu anıları görmek mutlulukta veriyordu doğrusu. 
Anılar olmasa yaşamanın bir anlamı varmıydı? Ünli bir tarihcinin sözleri ;
 Geçmişi olmayan bir insanın geleceği olmaz..
 Ne kadar güzel ve zorunlu bir laf.Özlemek istemiyordum.
 Anılarınbu kadar çok canımı yakması. 
İmkansız der geçerdim eskiden. 
Yaptığım anı kutusuda bir işe yaramıyordu artık
Bayramları bu yüzden hiç sevmiyordum ya işte. Eskileri hatırlatıyordu sürekli. 
Yeni bir hayat için bambaska bir şehire gitsemde anılarımla yüzleşiyordum
. Yarın bayram. Benim kalbim eksik. Bayramları hep üzgün mutsuz
geçirmeye alıştım gibi. Yaşadığım her bir üzüntünün bir sebebi olsada anıların sebebi neydi? 
İnsan neden mutluanılarını hatırladığında mutsuz olurdu. 
Melody Day'ın Magic Castle şarkısını dinlerken bir yandan yolu seyrediyordum
Yıldızların arkasına saklanan bulutları. 
Beyaz ve temiz oldukları için karanlıkta bile gözükebiliyorlardı.
Küçükken en güzel hayalim bulutların üzerinde yürümekti. 
Rüyalarımı hep öyle görürdüm çünkü. Ama görünmek istemezdim
En eşsiz derinliklerim rüyalarım kurtarıcım yaralarımı unutturan kaçış noktam..
 En sevdiğim perde..
İzlemek tüm dünyayı eşsiz rüyalarda.
 Büyüdükce yokluğunu hissettiğim insan yüzünden daha da çok hırçınlaşıyordum
Kalbim daha da çok ağırlaşıyordu sanki. Gözlerim daha bir derinleşiyordu hislerimden.
 Kimsenin olmadığı bir yerde
sessz sakin yaşayıp 'yeni' en sevdiğim şarkı olan Magic Castle dinlemek istiyordum.
 Çünkü bana aslındaolmak istediğim duyguları yaşatıyordu o parça. 
Sessizlik kendimi bulmayı öğretiyordu. Yolumu bulamasamda 
gözlerimi kapattığımda kayboluyordum en güçlü hayallerimde. 
Kimsenin olmadığı bir yaşam hayal ediyorum.
 Sabretmek istiyordum.
 Ama olmuyordu. 
Yorgunum artık öyle çok acı çektim ki baska bir acı istemiyorum.
 Herkesten uzak yaşamak istiyorum.
 Yalnızlıktan şikayet ederken aslında yalnız kalmak istiyorum.

Sanırım huzuru bulmuştum kısa bir süre olsada. 'MeLody Day- Magic Castle'  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder