Masiva

28 Şubat 2015 Cumartesi

Ağapo se

Sevgili Hüzün;


Hiç gitmez misin benden? Hiç ayrılmaz mısın yanımdan, yamacımdan. Şimdi birde kalbime uğrar oldun. Mutluluğu seninle taçlandırmak istemiyorum. Belki sana bencilce gelicek ama sen geldiğinde hayat duruyor, gözlerim doluyor ve ellerim kızarıyor. 
Sevmek meşakkatli iş evet. Bir anda çok mutluyken çok mutsuz edebilir sizi. 
Kalbime giden kapıları açtı Masiva Kralı.
 Ama çok gürültü yapıyor be hüzün. Üstüne bir de sen geliyorsun.
 Paylaşmak istemiyorum. Kıskanmak korumak ve sonsuza kadar benimle kalmasını sağlamak istiyorum. 
Çok sevmek her bir saniye hissetmek sevgiyi her bir saniye varlığına şahit olmak
bu benim diye bağırmak istiyorum. Bu mu? bu isteğim mi canımı bu kadar yakıyor?
Daha sana söyleyecek çok cümlem varken susuyorum. 
Çünkü kalbimde ki zihnime gönlüme kilit vuruyor hüzün.

 Gidiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder